National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
Armenian Russian English French
Արխիվ
19.05.2024

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
 
09.09.2008
Կառավարությունը նախապատրաստվում է ռադիոհեռուստահաղորդումների թվայնացմանը

Ազգային ժողովը սեպտեմբերի 9-ին, շարունակելով քառօրյա նիստերի աշխատանքը, քվեարկությամբ վավերացրեց նախորդ օրը ներկայացված միջազգային համաձայնագիրը եւ եզրափակեց «Համայնքային ծառայության մասին» օրենքում փոփոխություն նախատեսող օրենսդրական փաթեթի քննարկումը:

ՀՀ տարածքային կառավարման նախարարի տեղակալ Վաչե Տերտերյանը օրենսդիրներին առաջարկեց  փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարել «Տեղական ինքնակառավարման մասին» օրենքում եւ որոշ դրույթներ համապատասխանեցնել ՀՀ Ընտրական օրենսգրքին. մասնավորապես նախատեսել, որ համայնքի ղեկավար  կարող է ընտրվել տվյալ համայնքում առնվազն երկու տարվա հաշվառում ունեցող  քաղաքացին: Այսպես է նախատեսված Ընտրական օրենսգրքում, մինչդեռ այս օրենքով  հաշվառման ժամկետը մեկ տարի է: 

Նախագծի վերաբերյալ ԱԺ  տարածքային կառավարման եւ տեղական ինքնակառավարման հարցերի հանձնաժողովի դրական եզրակացությունը ներկայացրեց հանձնաժողովի փոխնախագահ Հայկ Սանոսյանը:  

«ՀՀ-ում ստուգումների կազմակերպման եւ անցկացման մասին» օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ  կատարելու նախաձեռնությամբ կառավարությունը վերախմբագրում է ստուգումներ անցկացնող մարմինների ցանկը` հաշվի առնելով կառավարության կառուցվածքում կատարված փոփոխությունները: Հիմնական զեկուցողի` Վաչե Տերտերյանի ներկայացմամբ, այս փոփոխությունների արդյունքում որեւէ ստուգող մարմին չի ավելանում:

Պետական-իրավական հարցերի հանձնաժողովի դրական եզրակացությունը ներկայացրեց հանձնաժողովի անդամ Արտակ Դավթյանը ` նշելով, որ սրանք անհրաժեշտ փոփոխություններ են:
 
Պատգամավորների դատին ներկայացվեցին նաեւ երկրորդ ընթերցմամբ ընդունելու համար մի քանի նախագծեր:  «Բռնադատվածների մասին» օրենքում  փոփոխություն կատարելու  մասին եւ «Հողային օրենսգրքում փոփոխություն կատարելու մասին» նախագծերով հեղինակը`  Հովհաննես Մարգարյանը,  առաջարկում է բռնադատվածների համար անժամկետ հողային արտոնություն սահմանել:

Այս փոփոխությանը կողմ է ԱԺ գլխադասային`  մարդու իրավունքների պաշտպանության եւ հանրային հարցերի հանձնաժողովը:  Հանձնաժողովի անունից Ռաֆիկ Պետրոսյանը նշեց, որ ժամկետային սահմանափակումը վերացնելով` արտոնությունից օգտվելու առավել լայն հնարավորություն է ստեղծվում:  Պրն. Պետրոսյանը նկատեց, որ այլ  սոցիալական խմբերի վրա եւս այս արտոնությունը տարածելու մասին հեղինակների առաջարկին կանդրադառնան լրացուցիչ քննարկումներից հետո միայն:

Ազգային վիճակագրական ծառայության նախագահ Ստեփան Մնացականյանը ներկայացրեց վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ ՀՀ օրենսգրքում փոփոխությունների կառավարության առաջարկը, որի վերաբերյալ առաջին ընթերցումից հետո առաջարկություններ չեն եղել: Ինչպես ներկայացրեց պատգամավոր Արմեն Աշոտյանը` իր համահեղինակությամբ շրջանառված` «Բարձրագույն եւ հետբուհական մասնագիտական կրթության մասին» եւ «Կրթության մասին» օրենքներում  փոփոխություններ նախատեսող նախագծերի վերաբերյալ եւս բովանդակային առաջարկներ չեն եղել:  Երկու դեպքում էլ խորհրդարանի գլխադասային հանձնաժողովները տվել էին դրական եզրակացություն:

Գործադիրն օրենսդիր մարմնին առաջարկում է փոփոխություններ եւ լրացում կատարել «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» օրենքում:  ՀՀ էկոնոմիկայի նախարար  Ներսես Երիցյանի հիմնավորմամբ`  այս փոփոխությունն անհրաժեշտ է ռադիոհաղորդումների եւ հեռուստահաղորդումների ներկայիս` անալոգային համակարգը թվայինով փոխարինելու համար: Նախարարի համոզմամբ` սա բարդ եւ հավակնոտ ծրագիր է, որն իրականացնելու համար անհրաժեշտ են մի շարք նախապատրաստական միջոցառումներ: Մասնավորապես` մասնագիտական աուդիտի անցկացում եւ առկա հնարավորությունների պարզում, թվային համակարգի ներդրման հայեցակարգի  մշակում, համակարգի ներդրման համար օրենսդրական դաշտի եւ ֆինանսական միջոցների ապահովում:
 
Կառավարությունն առաջարկում է այս օրենքն ընդունելուց հետո` մինչեւ 2010 թ., չհայտարարել հեռուստառադիոհեռարձակման  լիցենցավորման նոր մրցույթ: Կառավարության ներկայացուցչի հիմնավորմամբ` այսպես հնարավոր կլինի 2010 թ.-ից հետո թվայնացման նոր պահանջներին համապատասխան հաճախականություններ տրամադրել բոլորին հավասար պայմաններով: Նշենք, որ Հայաստանը 2006 թ. միացել է Միջազգային հեռահաղորդակցության միության համաձայնագրին, որով թվայնացման համար վերջնաժամկետ է հայտարարված 2015 թ.: Բացի դա, Եվրոպական երկրներում թվայնացումը կավարտվի 2010-2012 թթ. եւ Հայաստանը միջազգային զարգացումներից հետ չմնալու խնդիր ունի: 

Պատգամավորների հարցադումներից պարզ դարձավ, որ լիցենզավորման դադարեցումը լրացուցիչ պարզաբանումների կարիք ունի: Կարծիքներ հնչեցին, որ  հեռուսառադիոընկերությունների ընտրությանն է պետք թողնել` այդ կարճ ժամկետի համար մասնակցե՞լ լիցենզավորման մրցույթին, թե՞ ոչ:  Որոշ պատգամավորներ այս նախագծի հիմքում տեսնում են քաղաքական ենթատեքստ եւ համոզված են, որ այն ուղղված է «Ա1+»-ի եւ «Նոյյան տապանի» վերահեռարձակումը բացառելուն` մրցույթներ չանցկացնելու պարագայում: 

«Ժառանգություն» խմբակցությունը հենց այս մտահոգությամբ նախագծին դեմ է քվեարկելու, հայտարարեց Զարուհի Փոստանջյանը:
 
Եզրափակիչ ելույթում ՀՀ էկոնոմիկայի նախարար Ներսես Երիցյանը վերահաստատեց, որ օրինագիծը չունի քաղաքական ենթատեքստ, այլ անհրաժեշտ է անալոգայինից թվային համակարգին անցումը սահուն կազմակերպելու համար:

ՀՀ Կենտրոնական բանկի նախագահ Արթուր Ջավադյանը ներկայացրեց  օրենսդրական փաթեթներ, որոնք, իր խոսքերով,  ուղղված են երկրի վարկանիշի բարձրացմանը` ֆինանսական հատվածում  բարեփոխումներին եւ ֆինանսական միջնորդությունների ավելացմանը: «Հաշվապահական հաշվառման մասին»  եւ կից վեց օրենքներում փոփոխություններ նախատեսող օրենսդրական փաթեթով ֆինանսական կազմակերպությունների համար սահմանվել է հաշվապահական հաշվառման միջազգային ստանդարտներով հաշվետվություն ներկայացնելու պարտավորություն, այլ կազմակերպությունների համար այս ստանդարտների կիրառումը պարտադիր կլինի դրանք պաշտոնապես թարգմանելու եւ հրապարակելու տարվան հաջորդող հունվարի 1-ից: ԿԲ նախագահի համոզմամբ` այսպես Հայաստանի տնտեսական միջավայրը օտարեկրյա ներդրողների համար  կդառնա առավել թափանցիկ եւ գրավիչ, ֆինանսական կազմակերպություններում օտարեկրյա ներդրողները կաշխատեն մեկ միասնական` միջազգայնորեն ընդունված ստանդարտներով: Իսկ օտարերկրյա ներդրումների ծավալն այս հատվածում կազմում է 60 տոկոս: Այսպես հնարավոր կլինի նաեւ միջազգային շուկայում մեր բանկերի մրցունակությունը  մեծացնել: 

Նախագծերի վերաբերյալ ԱԺ ֆինանսավարկային եւ բյուջետային հարցերի հանձնաժողովի նախագահ Գագիկ Մինասյանը ներկայացրեց դրական եզրակացություն`  նկատելով, որ հանձնաժողովում ակտիվ քննարկումներից հետո փաթեթը որոշակիորեն լրամշակված է ներկայացվել ԱԺ լիագումար նիստում. մասնավորապես`   վեցամսյա ժամկետ է սահմանվել նշված ստանդարտները կիրառելուց առաջ`  ընկերություններին այդ փոփոխություններին պատրաստվելու ժամանակ տալու համար:
 
«Վարկային տեղեկատվության շրջանառության եւ վարկային բյուրոների գործունեության մասին» օրենսդրական փաթեթով   նախատեսվում է ստեղծել վարկային բյուրո` բաժնետիրական ընկերություն, որը ԿԲ-ի կողմից տրված լիցենզիայի հիման վրա կարող է հավաքագրել վարկային տեղեկատվություն,  մշակել վարկային պատմություն եւ պատրաստել վարկային զեկույց: Այս կառույցը, ԿԲ նախագահի գնահատմամբ,  կպաշտպանի թե սպառողների  եւ թե վարկատուների շահերը: Առաջինների համար ստեղծելով վարկային պատմության միջոցով մեծ  վարկեր ստանալու հնարավորություն, երկրորդների համար նվազեցնելով վարկային ռիսկերը:  Բացի դա, վարկային բյուրոյի  տեղեկատվությունը մատչելի կլինի սպառողի համար.  անձը կարող է տարին մեկ անգամ անվճար ստանալ վարկային զեկույց: Թեեւ ԿԲ-ում  գործում է վարկային ռեգիստր, սակայն այնտեղ հաշվառվում են միայն 1 մլն. դրամից ավելի վարկերը եւ այն ունի նաեւ մի փոքր այլ` վերահսկողական գործառույթ: ԿԲ նախագահի տեղեկացմամբ` այսօր արդեն իսկ գործում է վարկային բյուրո, որի համար, սակայն, հնարավոր չէ պայմաններ ու չափանիշներ սահմանել` օրենքի բացակայության պատճառով:  Ի դեպ, նախագծով սահմանված է, որ ՀՀ-ում գործող առեւտրային բանկերը, վարկային կամ ապահովագրական ընկերությունները եւ նրանց հետ փոխկապակցված անձինք չեն կարող տիրապետել ընկերության վարկային բյուրոյի, բաժնետոմսերի 20 տոկոսից ավելիին: 

ԱԺ ‎ֆինանսավարկային եւ բյուջետային հարցերի հանձնաժողովի դրական եզրակությունը ներկայացրեց հանձնաժողովի փոխնախագահ Արծվիկ Մինասյանը` նշելով, որ նախագծերն ուղղված են քաղաքակիրթ վարկային հարաբերություններ ձեւավորելուն:
 
ԱԺ պատգամավոր Վահան Հովհաննիսյանն իր գործընկերներին առաջարկեց փոփոխություն կատարել վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքում:  Պրն. Հովհաննիսյանի օրենսդրական նախաձեռնության համար հիմք է հանդիսացել այն հանգամանքը, որ, թեեւ մի շարք իրավախախտումների համար վարչական պատիժ է նախատեսված, սակայն օրենսգրքում ամրագրված չէ, թե որ մարմինն է այն իրականացնելու: Խոսքը  աղբահանության մասին է, երբ չնախատեսված վայրում է աղբը հավաքվում, եւ անօրինական հողազավթումների ու բազմաբնակարան շենքերի կառավարման համակարգում թույլ տրված խախտումների: Նախագծով պատգամավորն առաջարկում է տարածքային եւ տեղական ինքնակառավարման մարմիններին քննարկել խնդիրները եւ անհրաժեշտության դեպքում վարչական տույժեր նշանակել:

ԱԺ պետական-իրավական հարցերի հանձնաժողովի դրական եզրակացությունը ներկայացրեց  Արտակ Դավթյանը:
  
Նիստի վերջում ԿԲ նախագահ Արթուր Ջավադյանը մանրամասներ հաղորդեց ՀՀ դրամավարկային քաղաքականության ծրագրի` 2008 թ. առաջին եռամսյակի գնաճի  մասին:  Տարեսկզբի առաջին կիսամյակում արձանագրվել է  9,6 տոկոս գնաճ, երբ նպատակային ցուցանիշը սահմանվել է  4 տոկոս` մեկուկես տոկոս տատանման հնարավորությամբ:  Նախորդող եռամսյակի համեմատությամբ արձանագրվել է 4,8 տոկոս գնաճ: ԿԲ նախագահի պարզաբանմամբ` գնաճային մեծ ճնշումները ընդհանրական են եղել Հայաստանի, ԱՊՀ, Մերձբալթյան, Արեւելյան Եվրոպայի երկրների համար: Այն հիմնականում պայմանավորված է եղել միջազգային շուկայում պարենային ապրանքների գների աճով: ԿԲ-ն այս ընթացքում խստացրել է դրամավարկային պայմանները` բարձրացնելով վերաֆինանսավորման տոկոսադրույքները:

Նիստի վերջին մեկ ժամը, ԱԺ կանոնակարգի համաձայն, տրամադրվեց պատգամավորների հայտարարություններին:


 




ԱԺ Նախագահ  |  Պատգամավորներ|  ԱԺ խորհուրդ  |  Հանձնաժողովներ  |  Խմբակցություններ  |  Աշխատակազմ
Օրենսդրություն  |   Նախագծեր  |  Նիստեր  |   Լուրեր  |  Արտաքին հարաբերություններ   |  Գրադարան  |  Ընտրողների հետ կապեր  |  Հղումներ  |  RSS
|   azdararir.am